donderdag 4 april 2013

Update Container Garden (maart 2013) - Zaaien in potten en zakken

Kervel
Eindelijk heb ik eens een video gemaakt van wat ik allemaal in potten en zakken heb gezaaid en geplant. Maart was een heel regenachtige maand hier in het zuiden van Spanje en daar heb ik dankbaar gebruik van gemaakt om heel veel regenwater te verzamelen in allerlei containers en emmers. Nu heb ik genoeg regenwater om toch een paar maanden mijn planten te voorzien van dat heerlijke hemelwater.

De aardappelen doen het goed, de erwten groeien fantastisch.... Kijk zelf maar! Ik heb de benamingen in het Engels erbij geschreven zo kunnen mijn vrienden van "Home Farmers Club" ook zien wat ik allemaal gezaaid heb in mijn potten.

Tot het volgende tuinnieuws!

3 opmerkingen:

zsazsazsu zei

amai wat een groei al! En zalig om al die vogeltjes te horen, kunnen we hier alleen maar van dromen: van groen en fluitende vogeltjes!

Groente en Fruittuin in Frankrijk zei

Ha zsazsazsu, ik verheug me er al op om jouw weelderig tuintje te zien wat later in de lente!

Gonny zei

Ziet er al groen en gezellig en lekker uit! Hier in het zuiden van Nederland hebben we nog niets in de moestuin gedaan eerlijk gezegd. Met de sneeuw was er niet te werken en nu kan ManLief het niet. Sla zetten wij zo-wie-zo niet want we hebben erg veellast van slakken. Hosta's in de siertuin heb ik regelmatig geprobeerd maar 'verdwenen' iedere keer weer...