donderdag 9 augustus 2012

Kookvideo - Pruimen Confituur - Tante Tuut

Deze pruimen confituur heb ik een tropisch tintje gegeven door er perzik en banaan aan toe te voegen en deze combinatie is verrukkelijk! Kijk zelf maar! Om je vingers bij af te likken...
Confituur maak je van in stukken gesneden fruit, suiker, eventueel toevoeging van extra water en specerijen. Nu er volop seizoensfruit te verkrijgen is kunnen we allerlei vitaminerijke confituren bereiden die ons lichaam kunnen voeden in koudere maanden.

Smakelijk!
Tante Tuut

4 opmerkingen:

zsazsazsu zei

nom nom nom ... laat die winter maar komen ;-))))

Unknown zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Unknown zei

Wat een leuke kookvideos maak jij toch Trudis! ik ga binnenkort in de velden op zoek naar rijpe bramen, die konfituur vind ik zo heerlijk! njammie njammie! zonnige groetjes ☼☼☼

noofs zei

Wat ziet dit er lekker uit zeg! Ik vond je handleiding/ video heel duidelijk. Goed ook dat je alle extra informatie erbij geeft. Dat van die kaneel wist ik bijvoorbeeld niet. Dank je wel daarvoor :-)