zondag 20 november 2011

Give Away voor 1 jarig bestaan van "Bij Tante Tuut op de Koffie"

Give Away 1 jaar Tante Tuut
BIJ TANTE TUUT OP DE KOFFIE bestaat 1 JAAR! Dus dat moet gevierd worden en dat doe ik met een GIVE AWAY.

Met 23598 pageviews verdeeld over 12405 bezoekers wil ik iedereen VAN HARTE BEDANKEN. Zonder jullie was mijn blogje niet de moeite waard geweest. Ik heb via "Bij Tante Tuut op de koffie" heel wat leuke, positieve mensen ontmoet en heb ook heel wat interessante blogs ontdekt! Nooit had ik gedacht dat ik zo graag artikeltjes ging schrijven, ikzelf heb ook heel wat bijgeleerd van jullie.

Iedereen die reageert op deze blogpost doet mee aan de prijzenpot. Volgende week zaterdag maak ik dan de winnaars bekend. Er zijn drie prijzen te winnen. 2 CD's en 1 klassieke DVD met prachtige beelden van de kastelen van "La Mancha", de moskee van Cordoba en het museum van "El Greco"

  • 1 CD uit de Putumayo kids collectie "Celtic Dreamland"
  • 1 CD uit de Rough Guide collectie van "Ravi Shankar" Indian sitar legend
  • 1 DVD uit de Naxos Musical Journey "Viva España!"
Ik hoop nog jaren te kunnen blijven doorgaan met "Bij Tante Tuut op de Koffie" en mijn andere blogjes en hoop nog veel plezier te kunnen beleven aan jullie blogjes.

Op naar het volgende jaar !Olé!
Tante Tuut

12 opmerkingen:

vilterietje zei

een DIKKE proficiat met het eenjarig bestaan van je blog!!!! ik geniet elke keer van je blogjes, de informatie over de streek waar jullie wonen en over je belevenissen in en om het huis! ik hoop dat je nog jaren doorgaat:) olé

androze zei

Proficiat, ik heb hier al heel wat mooie dingen ontdekt!

Margreet zei

Gefeliciteerd met het 1-jarig bestaan van je blog!
Altijd gezellig met een bak koffie erbij jouw blog te lezen en zo wat meer te weet te komen over het zuid-Spaanse hier waar wij al weer een aantal maanden wonen :-)

vicarno's mama zei

Proficiat!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik zou je graag eens in het echt ontmoeten ook trouwens, want dat vilten balletjes rollen lukt me nog steeds niet, dan kan je me dat eens laten zine!!! : ) Ik doe graag mee.

Gonny zei

Door Riet op je blog beland: Van harte gefeliciteerd. Morgen heb ik een machinale quilt cursus en ben bezig met de voorbereidingen (nu even koffie tijd) Dinsdag zal ik je blog eens rustig bekijken.

tazzke zei

Dikke proficiat. Ik lees nog steeds even graag mee als toen ik pas volger werd.

Groetjes

Unknown zei

hallo Trudis, een hele dikke proficiat met jouw blogverjaardag!!! Ik ben volger van het eerste uur en kom nog steeds even graag bij tante Tuut op de koffie. En natuurlijk doe ik mee met jouw give away en hoop stiekem dat ik een prijsje win. Naar die CD uit de Rough Guide collectie van "Ravi Shankar" ben ik wel erg benieuwd. Nog vele leuke blogjaren! Hasto pronto, cariños, Hilde

Patty Biermans zei

Lieve Trudis, Gefeliciteerd! Ik geniet nog steeds van je blog, je leuke verhalen en je informatie over muziek en nog veel meer! Jij was het eerste blog dat ik volgde en ik blijf volgen zolang als jij blijft schrijven. Hele dikke knufzz...peebee

Birgitte aka Bietje zei

Als ik jouw blog lees moet ik altijd aan Martha Mier van de Fabeltjeskrant denken. "Tuuterdetuut, feliciteerd met je jubileum".

Agi zei

Proficiat! En nog veel toffe schrijfsels!

Tintel zei

Proficiat met je blogverjaardag! Doe zo voort zou ik zeggen. De cd uit de kids collectie lijkt me wel leuk, is eens wat anders dan de MegaMindy en PietPiraat hits hier in huis. Ik doe dus graag mee met je give-away!

inge zei

je weet , ik lees je blogje regelmatig bij maar ik won de vorige keer , dus het lijkt me fair nu een ander het plezier te gunnen ...