vrijdag 3 december 2010

Kerstmarkt

Met Uta en de kinderen
Een paar weken geleden stond ik op de kerstmarkt in de patio van het hotel Molino del Puente. Ik ben helemaal vergeten om daar  een blogpost over te schrijven tot Uta me gisteren vroeg of ik de foto's al op m'n blog had geplaatst. Er kwamen niet veel mensen door het barkoude regenweer dus hebben we lekker met elkaar staan kletsen en ideeën uitgewisseld en zot gedaan met de kinderen en gezongen en gedanst op de muziek van Putumayo.
Trudis alias Tante Tuut


Mijn vilten doedeltjes

3 opmerkingen:

vilterietje zei

leuke foto's! jammerdat het zo koud was, maar wel weer leuk voor het bijkletsen. ach, elk nadeel heb z'n voordeel! lieve groet en tot....riet:)

Cash en Els zei

Ha Trudis, wat is dit een gezellig blog. Maar ik begrijp het allemaal even niet, staat dit blog nu los van de andere??
ach wat maakt het uit, ik volg je hoe dan ook, fijn weekend,

Lieve groet uit een besneeuwd Den Haag, Els

vilterietje zei

trudi, van harte proficiat!
je adres heb ik al gevonden op je website. maandag gaat het pakketje op de post, dan hoop ik dat je het komende week nog ontvangt.
lieve groet en tot.....riet:)